Škola online - problémy s přihlášením (archiv dokumentů)
V posledních dnech došlo na webových stránkách www.skolaonline.cz k údržbě a v důsledku toho se mohou vyskytnout problémy s přihlášením přes webové stránky.
V případě, že na webu www.skolaonline.cz nemáte funkční tlačítko „Přihlásit“, postupujte podle následujících kroků:
Google Chrome
- Klikněte na symbol se třemi tečkami v pravém horním rohu prohlížeče a vyberte „Nastavení“.
- V levém menu vyberte „Ochrana zabezpečení a soukromí“.
- Vyberte možnost „Cookie a data stránek“.
- V dialogovém okně zaškrtněte „Obrázky a soubory v mezipaměti“.
- Časový rozsah pro vymazání zvolte alespoň „posledních 7 dní“ a klikněte na „Vymazat data“.
- Zkuste se znovu přihlásit kliknutím na tlačítko „Přihlásit“.
Microsoft Edge
- Klikněte na symbol se třemi tečkami v pravém horním rohu prohlížeče a vyberte „Nastavení“.
- V levém menu vyberte „Ochrana osobních údajů vyhledávání a služby“.
- V části Odstranit údaje o procházení klikněte na „Zvolit položky k vymazání“.
- V dialogovém okně zaškrtněte „Obrázky a soubory uložené v mezipaměti“. Časový rozsah pro vymazání zvolte alespoň „posledních 7 dní“. Klikněte na „Vymazat data“.
- Zkuste se znovu přihlásit kliknutím na tlačítko „Přihlásit“.
Mozilla Firefox:
- Klikněte na symbol se třemi čárkami v pravém horním rohu prohlížeče a vyberte „Nastavení“.
- V levém menu vyberte „Soukromí a zabezpečení“.
- V části Cookies a data stránek klikněte na „Vymazat data“.
- V dialogovém okně zaškrtněte volbu „Mezipaměť webových stránek“ a klikněte na „Vymazat“.
- Zkuste se znovu přihlásit kliknutím na tlačítko „Přihlásit“.
Ostatní prohlížeče:
- Postup bude velmi podobný jako v předchozích případech.
Problémy s přihlášením přes mobilní aplikaci bývají nejčastěji spojené se starší verzí aplikace. Zkontrolujte si tedy prosím, zda máte aktuální verzi aplikace.
Pokud budou i nadále trvat potíže s přihlášením, obraťte se na Hanu Červenou cervena@zskasejovice.cz.
Vyvěšeno na úřední desku: 08.10.2024
Z úřední desky bylo sejmuto: 31.10.2024