Žáci II. stupně navštívili střední školu v Oselcích

V pondělí 28. května se žáci 7. a 8. ročníku kasejovické základní školy zúčastnili projektového dne v Oselcích.

Projektový den pro ně v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání v Plzeňském kraji připravila Střední škola a Základní škola, Oselce.

Ve škole žáky přivítal Miroslav Lávička, zástupce ředitele školy. Poté se žáci rozdělili do skupin, aby se seznámili s provozem tří odborných pracovišť, která žáky vzdělávají v  oboru truhlář, umělecký kovář a zámečník a mechanik opravář motorových vozidel. Jednotliví mistři odborného výcviku seznámili žáky kasejovické školy s výše uvedenými učebními obory. Teorii doplnila praktická část projektového dne, díky které si sami žáci za asistence učňů vyzkoušeli práci se dřevem a kovem. Výsledkem jejich práce byla vyrobená píšťalka a ukovaný lísteček.

Poděkování patří Střední škole a Základní škole, Oselce za profesionální organizační zajištění projektového dne, který žáky i učitele blíže seznámil se zajímavými učebními obory a žáky snad navíc inspiroval k přihlášení se do kroužku, který budou moci se začátkem nového školního roku v oselecké střední škole navštěvovat.

Projektový den Oselce 2018
Projektový den Oselce 2018
Projektový den Oselce 2018
Projektový den Oselce 2018
Projektový den Oselce 2018
Projektový den Oselce 2018
Projektový den Oselce 2018
Projektový den Oselce 2018
Projektový den Oselce 2018
Projektový den Oselce 2018
Projektový den Oselce 2018
Projektový den Oselce 2018
Projektový den Oselce 2018
Projektový den Oselce 2018
Projektový den Oselce 2018
Projektový den Oselce 2018
Projektový den Oselce 2018
Projektový den Oselce 2018
Projektový den Oselce 2018
Projektový den Oselce 2018
Projektový den Oselce 2018
Projektový den Oselce 2018
Projektový den Oselce 2018
Projektový den Oselce 2018
Projektový den Oselce 2018
Projektový den Oselce 2018
Projektový den Oselce 2018

Autor článku: Mgr. Štěpánka Löffelmannová

Autor fotografií: Mgr. Štěpánka Löffelmannová

Publikováno: 29.05.2018

Aktualizováno: 02.12.2019